آموزش نصب دزدگیر اسمارت و نرم افزار دزدگیر اسمارت

امروزه نصب دزدگیر اماکن برای ایجاد امنیت در ساختمان های مسکونی و اداری بسیار رایج شده است. در ادامه قصد داریم راهنمای نصب دزدگیر اسمارت را برای شما کاربران گرامی و نصابان دزدگیر اماکن ارائه دهیم. بهتر است قبل از نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن ، شرایط محل نصب را بررسی کنیم.

نکاتی که لازم است برای محل نصب دزدگیر اماکن رعایت کنیم:

  • حتما امکان اتصال به پریز برق در محل نصب دزدگیر وجود داشته باشد
  • محل نصب گرم و مرطوب نباشد و همچنین مقابل پنجره یا حرارت نباشد
  • محل نصب دزدگیر نزدیک ترین فاصله نسبت به سنسورها و هشدار دهنده ها را داشته باشد. (مرکزترین حالت ممکن)
  • اگر قصد دارید نصب دزدگیر سیمکارتی را شروع کنید ابتدا باید نقطه ای را پیدا کنید که آنتن دهی قوی داشته باشد و دزدگیر سیمکارتی را آنجا نصب کنید
  • امکان ورود کابل های ورودی و خروجی سنسورها و آژیرها به محل نصب دزدگیر اماکن اسمارت وجود داشته باشد
  • دزدگیر اماکن در جایی نصب شود که ریموت کنترل از پشت درب ورودی عمل کند و برد کافی داشته باشد

قرار دادن سیمکارت در دزدگیر اسمارت

اولین و اساسی ترین نکته درمورد سیمکارت غیر فعال کردن رمز پین کد آن می باشد. در مرحله اول سیمکارت را داخل موبایل قرار داده و پین کد را غیر فعال کنید. سپس اگر سیمکارتتان اعتباری باشد باید آن را شارژ کنید. سپس برق و باتری دستگاه دزدگیر را قطع کرده و سیمکارت را در محل مشخص شده روی برد با توجه به جهت آن به صورت صحیح قرار داده و دزدگیر اسمارت را روشن کنید. 

عملیات شناسایی سیمکارت به شبکه 20 ثانیه طول می کشد. در صورت وجود مشکل از طرف مخابرات این زمان ممکن است تا 2 دقیقه طول بکشد.

قبل از انتخاب سیمکارت توجه شود در محل نصب سیستم کدام یک از اپراتورهای تلفن همراه (ایرانسل یا همرا اول) شرایط بهتری از نظر سرویس دهی دارد.

کاتالوگ دزدگیر اسمارت

تفاوت تمام فعال و نیمه فعال بودن کلید ریموت دزدگیر اسمارت

تمام فعال بودن به این معنی می باشد که تمام زون ها از زون 1 تا زون 9 فعال می باشند و منظور از نیمه فعال یا partset ، فعال بودن زون های 1 تا 3 می باشد. 

با یک بار فشردن کلید علامت زنگ، دینگ دانگ برای زون 1 فعال می شود و با یک بار فشردن مجدد این کلید دینگ دانگ یا Chime از این به بعد غیر فعال می شود. 

راهنمای نصب دزدگیر اسمارت
تنظیمات تلفن کننده دزدگیر اسمارت
led دستگاه دزدگیر اسمارت

دانلود کاتالوگ دزدگیر اسمارت

کاتالوگ دزدگیر اسمارت راهنمای کامل شما برای نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن

دانلود نرم افزار دزدگیر اسمارت

به جرات می توان گفت نرم افزار موبایل دزدگیر اسمارت بهترین اپلیکیشن کنترل و مانیتورینگ سیستم حفاظتی و امنیتی می باشد. نرم افزار دزدگیر اسمارت امکانات و تنظیمات فوق العاده ای را با کاربری بسیار ساده و راحت و به زبان فارسی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

 

اسکنر گوشی موبایلتان را مقابل QR Code بگیرید تا از امکانات جذاب اپلیکیشن دزدگیر اسمارت بهره مند شوید!

دانلود نرم افزار دزدگیر اسمارت