آموزش نصب دزدگیر سایلکس و نرم افزار دزدگیر سایلکس

دزدگیر سایلکس یکی از بهترین دزدگیرهای اماکن سیمکارتی و شهری می باشد. شرکت سایلکس در مدلهای مختلفی اقدام به تولید پیشرفته ترین و امن ترین دزدگیر اماکن کرده و محصولات پرفروشی را روانه بازار کرده است.

در ادامه قصد داریم آموزش نصب دزدگیر سایلکس را برای شما کاربران گرامی و نصابان دزدگیر اماکن توضیح دهیم. برای دانلود نرم افزار دزدگیر سایلکس به پایین همین صفحه بروید.

آموزش تنظیم رله خروجی دزدگیر سایلکس

دزدگیر سایلکس SG8 رله خروجی اختیاری دارد که می توانیم برای کاربردهای مختلفی ازآن استفاده کنیم، مثل خاموش یا روشن کردن لامپ ها از راه دور یا حتی وسایل برقی دیگر منزل. این رله اختیاری دارای کنتاکت های NO, NC هست که با ریموت و نرم افزار دزدگیر سایلکس قابلیت کنترل دارد. شیوه عملکرد این رله به وسیله منو دستگاه دزدگیر سایلکس قابل تغییر و سفارشی سازی هست.

آموزش راه اندازی رله دزدگیر اماکن سایلکس

در ادامه نحوه راه اندازی و پیکربندی این رله را به شما آموزش دهیم؛ با ابردوربین همراه باشید

رله در دزدگیر سایلکس کاربردهای فراوانی دارد و شما می توانید به کمک آن هر وسیله برقی را از راه دور کنترل کنید. مثلا شما می توانید به راحتی به سیستم سرمایش – گرمایش، درب های اتوماتیک فرمان دهید و همینطور آبیاری هوشمند خود را کنترل کنید و هزاران کاربرد دیگر که به وسیله آنها وسایل منزل خود را کنترل کنید.
رله خروجی دزدگیر اماکن خارج از ساختار اصلی سیستم دزدگیر است که از آن به عنوان سیستم هوشمند سازی هم استفاده می شود. جالب است بدانید با قابلیت تنظیم زمان رله، کنترل مدار به صورت خودکار و طبق تنظیمات آن انجام خواهد شد.

شما می توانید رله دزدگیر اماکن سایلکس خود را به 4 حالت زیر تعریف کنید:

  1. (Disable) حالت غیر فعال
  2. (on/off) در این حالت با هر بار ارسال فرمان خاموش و روشن، تا زمان ارسال فرمان بعدی به همان حالت باقی می ماند.
  3. (Pulse) با ارسال دستور، رله به طور لحظه ای خاموش و روشن می شود.
  4. (Timer) در این حالت با ارسال دستور، رله دزدگیر اماکن روشن شده و پس از گذشت زمان خاموش می شود.

برای دسترسی به منوی دستگاه دزدگیر سایلکس کلید EnterMenu را فشار دهد. سپس به کمک کلیدهای ⇧ و ⇩ optioan relay (منوی هشتم) را انتخاب کنید و بعد از آن Edit Relay را برای تغییر وضعیت رله ها انتخاب کنید.

مثلا اگر میخواهید در ساعات مشخصی وسایل برقی منزلتان را روشن کنید، در این حالت شما می توانید رله را روی حالت on/off بگذارید. همینطور اگر می خواهید با ارسال دستور شما، رله به طور لحظه ای روشن و خاموش شود، می توانید رله را روی حالت pulse بگذارید. البته فاصله زمانی هر پالس به دلخواه شما قابل تغییر می باشد. اما شاید برای شما سوال باشد در چه مواقعی می توانیم از رله در وضعیت تایمر استفاده کنیم؟ حالت تایمر برای رله دزدگیر اماکن مناسب مواردی هست که بعد از تحریک شدن و ارسال دستور، رله روشن شود و بعد از زمان طی شده معینی خاموش شود، که می توانید از یک تا 18 ساعت زمان تعیین کنید. مثلا در راه اندازی مدار فرمان آبیاری شیفتی، به کمک تایمر، مدار فرمان یکی به جای دیگری و یکی بعد از دیگری به طور خودکار عمل می کند.

برای راه اندازی رله خروجی دزدگیر سایلکس SG8 باید آن را مانند یک کلید تک پل در مسیر وسیله برقی (مثلا در کاربری روشنایی لامپ) قرار دهید. در ادامه نقشه سیم بندی دزدگیر سایلکس آورده شده:

نصب دزدگیر سایلکس

در ادامه مقایسه کامل ویژگی های انواع دزدگیر سایلکس آورده شده

silex

آموزش نصب دزدگیر سایلکس و راه اندازی سیمکارت دزدگیر

سیمکارتی که در دزدگیر اماکن سایلکس استفاده می کنید باید بدون رمز (pin code unlock) باشد. شما می توانید از طریق پنل دستگاه دزدگیر، رمز سیمکارت pin code را غیر فعال کنید.

به محض روشن شدن دستگاه در صورت قفل بودن سیمکارت عبارت enter sim pin به معنای "پین کد را وارد کنید" ظاهر می شود. pin1 سیمکارت را وارد کنید و کلید enter menu را فشار دهید. در صورتی که عبارت sim unlock  را مشاهده کردید، یعنی عملیات تایید شده است.انجام این عملیات پین کد، سیمکارت دزدگیر را برای همیشه غیر فعال unlock نگه می دارد.

توجه داشته باشید قبل از نصب دزدگیر در نظر بگیرید چه سیمکارتی را انتخاب کنید که در محل نصب دزدگیر شرایط بهتری از نظر آنتن دهی ( پایداری شبکه و شدت سیگنال ) دارد.

دزدگیر سایلکس SG8 از اپراتورهای همراه اول و ایرانسل به طور مستقیم پشتیبانی می کند. در صورت استفاده از اپراتور رایتل یا سیمکارت های روستایی WLL باید گزینه رومینگ را از منوی GSM setup در وضعیت فعال یا روشن قرار دهید.

دانلود کاتالوگ نصب دزدگیر سایلکس

Silex

دانلود نرم افزار دزدگیر سایلکس

Silex

با توجه به اینکه امکانات نرم افزار دزدگیر سایلکس متناسب با عملکرد هر مدل متفاوت است، حتما مدل دستگاه خود را با دقت انتخاب کنید. اگر مدل دقیق دستگاه خود را نمی دانید، کد دستوری زیر را به دستگاه پیامک کنید.

*admin password*80#

همینطور با اسکن بارکدهای زیر می توانید نرم افزار دزدگیر اماکن سایلکس را دانلود کنید

دانلود نرم افزار دزدگیر سایلکس ایفون

دانلود نرم افزار ios دزدگیر silex

دانلود نرم افزار دزدگیر سایلکس اندروید

دانلود مستقیم نرم افزار دزدگیر silex

دانلود نرم افزار اندروید دزدگیر سایلکس

دانلود نرم افزار دزدگیر silex از کافه بازار