آموزش نصب دزدگیر پایرونیکس و نرم افزار دزدگیر پایرونیکس

دزدگیر اماکن پایرونیکس، سیستمی کارآمد برای جلوگیری از سرقت است. تعدادی سنسور چشمی که هر کدام وظیفه ی خاص خود را بر عهده دارند به همراه پنل اصلی دستگاه دزدگیر که موقع تشخیص ورود افراد غیر مجاز به شما هشدار می دهد و آژیر را به صدا در می آورد؛ این پکیج دزدگیر پایرونیکس می تواند کامل ترین سیستم امنیتی برای منزل یا محل کار شما باشد.

در ادامه، توضیحات لازم آموزش نصب دزدگیر پایرونیکس را مشاهده می کنید:

دستگاه دزدگیر اماکن سیمکارتی حرفه ای و مقرون به صرفه پایرونیکس دارای 6 زون با سیم و 3 زون بی سیم هست. کی پد دستگاه شامل یک دکمه حافظه، دکمه چک، دکمه مسیج و دکمه ورود به منو میشه. دزدگیر سیمکارتی پایرونیکس این قابلیت رو داره که هم از طریق کی پد و هم از طریق ریموت فعال یا غیر فعال بشه.

آموزش نصب دزدگیر سیمکارتی

روی برد دستگاه فیوز های IOX و باتری را مشاهده می کنید، ترمینال رله خروجی برای این هست که شما فرضا بخواهید از طریق دکمه ریموت یک وسیله برقی مثل لامپ را روشن یا خاموش کنید. البته که اینها در نرم افزار دزدگیر پایرونیکس قابل تغییر هست. در حالت اول به صورت لحظه ای یا درب باز کن عمل میکنه و در حالت دوم به صورت دائم روشن و خاموش میشه و در حالت سوم میتونه یک پروژکتور یا آژیر جداگانه را خاموش و یا روشن کنه. ترمینال سیرن برای وصل کردن آژیر 12 ولت هست، ترمینال اسپیکر هم برای وصل کردن بلندگوی شیپوری هست .

برد دزدگیر پایرونیکس

دستگاه دزدگیر اماکن پایرونیکس دارای 6 زون سیمی هست که همگی دارای جامپر هستند که شما می تونید از طریق جامپرها این زون ها را فعال یا غیر فعال کنید.

روی برد یک ترمینال خروجی سفید رنگ می بینید که علاوه بر رله ی داخلی دستگاه، یک ترمینال 4 رله اضافه داره که یک برد رله با هزینه ناچیز به این ترمینال وصل میشه و شما میتونید از این برد برای خاموش و روشن کردن 4 وسیله برقی از راه دور استفاده کنید.

یک ترمینال دیگه کنار برد وجود داره که ترمینال پیزو 12 ولت هستش که می تونید آژیر پیزو کوچک قرمز رنگ را به آن وصل کنید.

برد دزدگیر اماکن پایرونیکس

روی برد دزدگیر پایرونیکس، برد سیمکارت را به صورت برجسته مشاهده می کنید که سیمکارت نانو میخوره. توجه کنید قبل از وارد کردن سیمکارت، دستگاه حتما خاموش باشد. و صفحه ی اول کاتالوگ دزدگیر پایرونیکس را حتما مطالعه کنید. شما می تونید از سیمکارت همراه اول یا ایرانسل استفاده کنید و تنظیمات مربوط به سیمکارت را با توجه به اپراتور خود انجام دهید.

داخل دفترچه راهنمای دزدگیر سیمکارتی پایرونیکس به صورت کامل آموزش نصب دزدگیر پایرونیکس را توضیح داده. همچنین تنظیمات زون بیسیم را به کمک کاتالوگ دزدگیر پایرونیکس به راحتی میتونید انجام بدید.

داخل پک دزدگیر پایرونیکس ریموت دستگاه را مشاهده می کنید که یک ریموت برد بلند آنتن دار فرکانس 315 هست و دکمه های ریموت از کیفیت خیلی خوبی ساخته شده. شما میتونید هر ریموت 315 را به دستگاه ست کنید.

روی برد دزدگیر پایرونیکس یک دکمه ریستارت و یک دکمه ریست پسورد وجود داره.

دزدگیر سیمکارتی پایرونیکس دارای یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش هم هست.

یک قابلیت دیگه ای که دزدگیر پایرونیکس داره، اینه که شما هر وقت بخواین می تونید اون محیطی رو که دستگاه سانترال نصب شده رو از طریق نرم افزار دزدگیر پایرونیکس شنود کنید و یا به اصطلاح به دستگاه فرمان میدید با شما تماس بگیره و صدای محیط را برای شما پخش کنه.

خرید و قیمت دزدگیر پایرونیکس

کاتالوگ آموزش نصب دزدگیر پایرونیکس

آموزش نصب دزدگیر pyronix

کاتالوگ دزدگیر پایرونیکس
نصب ریموت دزدگیر پایرونیکس
خرید و نصب دزدگیر پایرونیکس
دزدگیر p70
نصب دزدگیر اماکن p70

دانلود نرم افزار دزدگیر پایرونیکس

pyronix