آموزش نصب دزدگیر GMK و نرم افزار دزدگیر GMK

دزدگیر GMK 890 از خانه  و محل کار شما محافظت می کند. 200 میلیون تومان بیمه سرقت دارد که خیال خریدار را از همه لحاظ راحت میکند؛ همچنین دزدگیر جی ام کا یک دستگاه قوی اعلام فوری قطع برق نیز می باشد که شما را از قطع شدن برق منزل مطلع میکند. همچنین از سرقت کابل های برق، ترانسفورماتورها و... جلوگیری میکند و ده ها قابلیت دیگر که در صفحه محصول دزدگیر GMK 890 توضیح داده شده. این دستگاه دارای یک سال ضمانت، 12 ماه بیمه سرقت، بیمه نامه تضمین کیفیت از بیمه ایران و 10 سال خدمات پس از فروش هست.

لینک دانلود کاتالوگ نصب دزدگیر gmk و دانلود نرم افزار دزدگیر GMK در پایین همین صفحه آورده شده

آموزش نصب و راه اندازی دزدگیر GMK

مرحله اول نصب دزدگیر GMK تنظیمات دزدگیر می باشد که کدهای امنیتی دزدگیر اماکن رمزگذاری می‌شوند. سپس باید سیم کشی به شکل صحیح مطابق نقشه انجام شود تا سنسورها فعال شوند.

ابتدا برای ورود به منوی تنظیمات دزدگیر جی ام کا دکمه program را فشار دهید و رمز عبور پیشفرض که 123456 می باشد را وارد کنید. سپس کلید اینتر را فشار دهید. حالا شما وارد صفحه اصلی تنظیمات می شوید.

مرحله دوم نصب دزدگیر، نصب ریموت دزدگیر اماکن می باشد. در واقع ریموت دزدگیر را فعال یا غیرفعال می کند. برای اینکه ریموت کار کند، باید روی دستگاه ست شود. برای اینکار، کد ۳۰ را در قسمت منو وارد کنید. سپس گزینه Remote Set  فعال می شود. دکمه * را فشار داده و نگه دارید. وقتی صدای بیپ شنیده شد، ریموت روی دزدگیر اماکن شما ست شده است. همچنین شما می‌توانید با واردکردن کدهای امنیتی، ریموت را غیر فعال کنید.

خرید قیمت و نصب دزدگیر جی ام کا

مرحله سوم ست کردن تجهیزات بی سیم می باشد. موقع نصب دزدگیر اماکن جی ام کا باید زون بندی ها را هم انجام دهید. عملکرد زون ها برای ارتباط گرفتن چشمی، شاسی اضطراری بیسیم و دتکتورها می باشد. بنابراین هنگام نصب هر دزدگیر اماکنی می بایستی دزدگیر با زون تنظیم شود.

توجه داشته باشید دزدگیرهای مختلف روش نصب متفاوتی نیز دارند. مثلا شما باید کدهای امنیتی متفاوتی را در دستگاه وارد کنید تا دزدگیر اماکن شما فعال شود. همچنین ممکن است بخواهید زون ها را در موقع خاص غیر فعال کنید؛ مثلا یک چشمی بدون دلیل فعال شود و دزدگیر شروع به آلارم زدن کند، در این مواقع آلارم بی موقع موجب ایجاد مزاحمت افراد می شود و حتی ممکن است کدهای امنیتی شان را فراموش ‌کنند و نتوانند دزدگیر را غیرفعال کنند؛ بنابراین ممکن است دست به خاموش‌ کردن ناگهانی دزدگیر بزنند که این کار به دزدگیر اماکن شما ضرر می زند. پیشنهاد می کنیم کدهای امنیتی را جایی یادداشت کنید و یا روی اپلیکیشن ‌های ارائه شده توسط سازنده دزدگیر، ذخیره کنید.

در مرحله چهارم شما باید تلفن کننده دزدگیر اماکن GMK را فعال کنید.

همانطور که می دانید وقتی که فرد غیر مجاز وارد منزل شخص شود، چشمی ها فعال می شوند و پنل مرکزی یک فرمان به تلفن کننده می دهد و بر اساس شماره هایی که در دزدگیر ذخیره شدهف تلفن کننده دزدگیر با آن تماس می گیرد.

برای وارد کردن کد تلفن کننده در دزدگیر اماکن مراحل زیر را طی کنید:

  • کد 51 را وارد کنید
  • شما می توانید تا 20 شماره را در حافظه قرار دهید. به هر شماره یک کد اختصاص داده می شود.
  • سپس شماره تماس را وارد کنید
  • و در آخر دکمه اینتر را بزنید

اگر می خواهید همه شماره تلفن ها را پاک کنید، کد 52 را وارد کنید و به مدت 5 ثانیه کلید 1 را نگه دارید و سپس رها کنید. در این مرحله تمام شماره تماس های ثبت شده در دزدگیر پاک می شوند. اما اگر می خواهید یک شماره تلفن را حذف کنید، کافیست بعد از فشار دادن دکمه enter، دکمه clear  را بزنید.

مرحله پنجم فعال کردن سنسور پدال می باشد. سنسور پدال برای زمانی هست که سارق می خواهد با باز کردن درب، وارد حریم خصوصی شود. موقع نصب دزدگیر اماکن GMK باید به راه اندازی سنسور پدال توجه کنید. سنسور پدال کنار درب ورودی نصب می شود تا با حرکت در و یا فشار پا روی آن، دستور خطر به پنل مرکزی دزدگیر داده شود و تلفن کننده دزدگیر شروع به کار کند.

برای فعال‌کردن سنسور پدال در به این صورت عمل کنید:

  • ابتدا وارد منو شوید و با زدن کلید 6 حالت پدال را تنظیم کنید. البته در سنسورهای بی سیم کد پدال عدد 7 می باشد.
  • شماره تماس هایی که با دستور پدال با آن ها تاس گرفته می شود را در شماره 16 تا 20 حافظه قرار دهید.
  • حالت D را برای برقراری تماس و حالت S را برای ارسال sms فعال کنید.
  • زون مربوط به سنسور پدال را در حالت 24 ساعته قرار دهید

مرحله ششم تنظیم آژیر می باشد. این مرحله موقع نصب هر دزدگیر اماکنی باید انجام شود. هر مدل دزدگیر اماکنی اگر سنسوری هم نداشته باشد باید آژیر آن فعال شود. اما همانطور که گفتیم کدهای دستوری دزگیرهای امکان مختلف با هم متفاوت می باشد. شرکت سازنده دزدگیر جی ام کا در رابطه با آموزش نصب دزدگیر اماکن GMK برای تنظیم آژیر تک زنگ مراحل راه اندازی را به این شکل مطرح کرده: ابتدا وارد منو شوید ، سپس کد 31 را وارد کنید و بعد دکمه اینتر را پشت سر هم فشار دهید. حالا یکی از حالت های موجود را فعال کنید:

  • بلندگوی داخلی، siren
  • بلندگوی داخلی، SIREN و SP
  • فقط بلندگوی داخلی

مرحله هفتم از آموزش نصب دزدگیر اماکن GMK تنظیم مدت زمان آلارم تحریک شدن می باشد. برای اینکه آلارم های بی دلیل که توسط تحریک شدن به صدا در میایند را قطع کنید، با وارد کردن کد 32 وارد تنظیمات مورد نظر شوید. سپس مدت زمانی که قصد دارید دزدگیر در حالت هشدار بماند را وارد کنید و وقتی عدد دلخواهتان فیکس شد دکمه enter را بزنید. همچنین می توانید این حالت را برای ریموت کنترل فعال کنید که به چه شکلی از راه دور دزدگیر اماکن را غیر فعال کنید.

مرحله هشتم گزارش اتفاقات می باشد. وقتی که هشدار از سمت دزدگیر به کاربر ارسال می شود باید ساعت و تاریخ فعال شود. همچنین باید کد اخطار به ترتیب تاریخ، روز، ماه، سال و ساعت بروز اخطار برای کاربر فرستاده شود.

مرحله نهم تنظیم کی پد خارجی می باشد. کی پد، دزدگیر اماکن را فعال یا غیرفعال می کند. می ‌توانید موقع نصب دزدگیر  GMK، دستگاه را پارت‌ بندی کنید. در این صورت هر کاربر فقط قسمتی از دزدگیر را می‌تواند فعال یا غیرفعال کند که موقع نصب، یک پارت را به ‌عنوان پارت مدیر انتخاب کرده که بتواند همه قسمت‌ها را فعال یا غیرفعال کند.

برای فعال کردن از کد دستوری *رمز پارت مورد نظر#1

و برای غیر فعال کردن از کد دستوری *رمز پارت مورد نظر#0 استفاده می شود.

مرحله آخر تنظیم رله خروجی دستگاه می باشد. قابلیت DOOR OPEN یکی از ویژگی های جالب در زمان نصب دزدگیر اماکن GMK می باشد. DOOR OPEN به شما اجازه می‌دهد که درب محل مورد نظرتان را در زمان دلخواه باز یا بسته کنید. همچنین می توانید یک وسیله را در ساعت مشخص خاموش یا روشن کنید.

و در آخر لازم است بگوییم نصب دزدگیر اماکن GMk کار تخصصی می باشد و در صورتی که شما خریدار دزدگیر اماکن هستید پیشنهاد میکنیم نصب دزدگیر GMK را به عهده نصاب دزدگیر اماکن بسپارید. اگر خودتان می خواهید دزدگیر منزلتان را نصب کنید حتما چند مقال در مورد آموزش نصب دزدگیر اماکن GMK را بخوانید و با کمک یک متخصص اقدام به نصب دزدگیر کنید.

دانلود آموزش نصب دزدگیر GMK

GMK

  • دانلود کاتالوگ نصب دزدگیر 890 GMK
  • دانلود کاتالوگ نصب دزدگیر 910 GMK
  • دانلود کاتالوگ نصب دزدگیر Q1,M1 GMK
  • دانلود کاتالوگ نصب دزدگیر Q4,895 GMK

دانلود نرم افزار دزدگیر GMK

GMK

  • دانلود نرم افزار دزدگیر GMK
  • دانلود نرم افزار دزدگیر GMK از کافه بازار
  • دانلود نرم افزار اندروید دستگاه کنترلر هوشمند
  • دانلود نرم افزار اندروید تکنسین های نصب

دانلود نرم افزار IOS دزدگیر GMK

GMK

  • دانلود نرم افزار دزدگیر GMK
  • دانلود نرم افزار IOS دستگاه کنترلر هوشمند