مقالات دوربین مداربسته

دوربین مخفی کوچک چیست و چه کاربردی دارد؟

دوربین مخفی کوچک

دوربین مخفی کوچک یکی از پرتقاضا ترین محصولات فروشگاه های تجهیزات امنیتی و دوربین مداربسته می باشد. دوربین مداربسته مخفی برای نظارت مخفیانه کاربرد زیادی دارد. حتی بعضی از افراد، دوربین مخفی کوچک را برای هدف های مختلفی از جمله ثبت وقایع، در ماشین نصب می کنند. همچنین این نوع دوربین ها دارای تنوع بسیار زیادی می باشند و در مدل ها و کیفیت تصویرهای کاملا متفاوتی تولید می شوند. برای مثال دوربین مخفی کوچک سوزنی ، در محفظه هایی پنهان می شود و به سختی قابل مشاهده و پیدا می شود.

دوربین مخفی بسیار کوچک بوده و شما می توانید آن را به راحتی نصب کنید و در دکوراسیون محل مورد نظرتان به گونه ای جا دهید که از دید افراد پنهان بماند. همچنین به دلیل کوچک و پنهان بودن این دوربین های مداربسته، می توانید به راحتی بدون اینکه دوربین مداربسته شما در معرض دید قرار بگیرد از سرقت جلوگیری کنید.

دوربین مداربسته مخفی کوچک چگونه کار می کند؟

دوربین مداربسته کوچک در اکثر حالت ها قابل حمل می باشد و برق آن به وسیله باتری تامین می شود. برای نصب دوربین مداربسته کوچک نیازی به سیم کشی ندارید و در کمترین زمان می توانید آن را نصب و راه اندازی کنید. این نوع از دوربین های مداربسته دارای فضای ذخیره سازی هستند و به وسیله آن می توانید تصاویر ضبط شده را مشاهده  و یا در حافظه دیگری ذخیره کنید. اگر شما بخواهید از این دوربین ها در محیط بیرون استفاده کنید باید دوربین مداربسته مخفی ضدآب تهیه کنید که در برابر رطوبت محیط و گرد غبار، از کار نیفتد و سالم بماند. همچنین دوربین مداربسته مخفی دارای دید در شب هم می باشد که مزیت مهمی به حساب می آید. جالب است بدانید برخی از دوربین های مخفی کوچک پروژکتور هم دارند که این پروژکتور به وسیله نرم افزار دوربین قابل کنترل می باشد.

دوربین مداربسته مخفی پروژکتوردار

این نوع از دوربین های مداربسته ، علاوه بر انتقال تصویر، امکان انتقال صدا را هم فراهم می کنند و شما می توانید از راه دور صدای مکان مورد نظرتان را بشنوید.

انواع مختلف دوربین مدار بسته مخفی کوچک ریز

دوربین مداربسته لامپی

دوربین لامپی هم در مجموعه دوربین های مخفی قرار میگیرد زیرا افراد با دیدن این نوع دوربین، به ذهنشان نمی رسد که دوربین مداربسته ای در کار باشد، بنابراین معمولا دوربین لامپی را با لامپ اشتباه می گیرند. به عبارتی دوربین لامپی کاملا شبیه لامپ هست و از آن نور صاطع می شود.

دوربین مخفی ساعتی

دوربین های کوچکی که داخل ساعت جاگذاری می شوند و لنز گسترده ای دارند. همچنین دارای دید در شب قوی نیز هستند.

دوربین مداربسته کوچک SQT

دوربین مداربسته SQT به دو شکل دایره ای و مکعب مربع شکل در بازار موجود می باشد. دوربین SQT با نام دوربین آهنربایی نیز شناخته می شود. این نوع از دوربین های مداربسته بی سیم وای فای می باشد و از تکنولوژی IP بهره می برد.

دوربین مخفی کوچک sqt

دوربین بند انگشتی

دوربین بند انگشتی همانطور که از نام آن پیداست بسیار ریز بوده و در مواردی حتی از بند انگشت هم کوچکتر هست. دوربین بند انگشتی رم خور هست و معمولا دارای لنز 2 مگاپیکسل و کیفیت full HD می باشد و از تکنولوژی AHD بهره می برد.

دوربین فلتی کوچک

دوربین مخفی فلتی

دوربین فلتی یک دوربین بی سیم بسیار ریز می باشد که شارژی است. دوربین فلتی به شما کمک می کند صدا و تصویر را به راحتی ضبط کنید.

همچنین دوربین های سوزنی نیز در بازار موجود می باشد که به شکلی طراحی شده است که لنز دوربین بسیار ریز بوده و به راحتی قابل مشاهده نیست. شما می توانید این دوربین را داخل محفظه کوچکی بگذارید که فقط لنز دوربین (که بسیار ریز هست) مشخص باشد و سایر قسمت ها داخل محفظه پنهان بمانند.

همینطور جالب است بدانید با خرید دوربین خودرو می توانید تمامی اتفاقاتی را که در اطراف ماشین شما رخ می دهد را ثبت کنید. برخی از انواع دوربین های خودرو هوشمدانه تر کار می کنند به این صورت که تا نیم ساعت بعد از خاموش شدن ماشین شما باز هم ضبط تصویر را ادامه می دهند و بعد از روشن شدن خودرو، به طور اتوماتیک روشن می شود و از محیط فیلمبرداری می کند.

قیمت دوربین مداربسته مخفی کوچک

قیمت دوربین مداربسته کوچک بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود. کیفیت تصویر دوربین مداربسته، اندازه و نوع ساختار آن، قابیت دید در شب رنگی دوربین مخفی، تشخیص حرکت، ضد آب و ضد گرد و غبار بودن آن و همنین پشتیبانی از کارت حافظه مواردی هستند که در میزان قیمت دوربین مدار بسته کوچک تاثیر زیادی دارند.

خرید دوربین مداربسته مخفی کوچک

قبل از خرید دوربین مخفی کوچک حتما بررسی کنید که دوربین انتخابی شما بتواند نیازهای شما را در جهت نظارت کامل محیط و تصویر برداری دقیق برطرف کند. در مواردی ممکن است اصلا احتیاجی به نصب دوربین مخفی نداشته باشید و با نصب و راه اندازی دوربین مداربسته وای فای ، نظارت و کنترل دقیق تری را بر محیط داشته باشید. همچنین دوربین لامپی چرخشی نیز در بسیاری موارد نیاز افراد را برطرف کرده و باعث شده کاربران از خرید دوربین مخفی صرف نظر کنند. برای خرید انواع مدل های دوربین مداربسته مخفی با ما تماس بگیرید.

در صورتی که اطلاعات کاملی در این مورد ندارید که دوربین وای فای چیست به مقالات ابردوربین مراجعه کنید.

به طور کلی هدف از خرید و نصب دوربین مداربسته می تواند تامین امنیت، نظارت کارمندان یک شرکت توسط مدیر، نظارت ورود و خروج کالا ها یا افراد به محل کار و… باشد. بنابراین شما پیش از خرید دوربین مدار بسته لازم است نیاز خود را مشخص کنید و خرید هدفمندانه ای داشته باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *