مقالات دزدگیر اماکن

دزدگیر منزل چی بخرم ؟!

دزدگیر منزل چی بخرم

دزدگیر منزل چی بخرم ؟ دزدگیر ارزان و با کیفیت بالا از کجا تهیه کنم؟ و…

این سوالات، پر تکرار ترین مواردی هستند که موقع خرید دزدگیر اماکن برای منزل یا دفتر کار و… مطرح می شوند.

در این مقاله از ابردوربین شما را راهنمایی می کنیم کدام دزدگیر اماکن را انتخاب کنید، با ما همراه باشید.

دزدگیر منزل نیاز به پنل مرکزی و تجهیزاتی دارد که بتواند به بهترین شکل از شما محافظت کند. پنل مرکزی دزدگیر اماکن در برند ها و کیفیت های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. اگر پنل دزدگیر منزل شما بی کیفیت باشد می توانید مشکلات متعددی برای شما ایجاد کند. پس پیشنهاد میکنیم مقاله بهترین دزدگیر اماکن را مطالعه کنید تا با برندهای انواع دزدگیر اماکن آشنا شوید به راحتی پکیج دزدگیر اماکن مناسب برای خودتان را انتخاب کنید.

دزدگیر برای منزل چی بخرم ؟

دزدگیر منزل یک سیستم امنیتی و حفاظتی مهم برای منزل شماست بنابراین تشخیص صحیح و بدون خطا و واکنش سریع نسبت به خطر اهمیت زیادی دارد. همچنین کار کردن با نرم افزار دزدگیر اماکن و اعمال تغییرات مورد نیاز در اپلیکیشن باید خیلی راحت و سریع توسط صاحب دزدگیر منزل انجام شود. دزدگیر اماکن خوب را نسبت به شرکت سازنده، امکانات، کیفیت ساخت، فرکانس کاری و ضمانت شرکت تولید کننده آن می توان تشخیص داد.

پکیج دزدگیر منزل شما از یک دستگاه مرکزی و تعدادی سنسور چشمی تشکیل شده است. عملکرد دزدگیر اماکن به این صورت می باشد که هنگاهی که هر کدام از سنسورها خطری را شناسایی کند، آژیر دستگاه فعال می شود. حالا اگر دزدگیر منزل شما سیمکارتی باشد به موبایل شما پیامک ارسال می کند و اگر دزدگیر خط ثابت شهری باشد با شما تماس تلفنی برقرار می کند. جالب است بدانید اگر دزدگیر شما هم شهری و هم سیمکارتی باشد ( مثل دزدگیر اسمارت ) هر دو این عمل تماس تلفنی و ارسال sms را هنگام بروز خطر انجام می دهد و همینطور شما می توانید اولویت زنگ زدن یا ارسال پیامک را سفارشی سازی کنید.

در ادامه نکات مهم هنگام خرید دزدگیر اماکن را بررسی خواهیم کرد:

دزدگیر منزل چی بخرم ؟

1) تشخیص خطر دقیق و صحیح دزدگیر

اصلی ترین معیار یک دزدگیر منزل خوب تشخیص دقیق آن است. مسلما دزدگیری که بی دلیل آژیر بزند، باعث به اشتباه افتادن و اذیت کاربر می شود. همچنین برای همسایگان شما هم ایجاد ناراحتی می کند.بنابراین دزدگیر اماکن نباید در تشخیص وجود نا امنی خطا داشته باشد.

2) واکنش سریع دزدگیر اماکن به اتفاقات

سرعت عمل بالای ارسال پیام خطر به گوشی یا تلفن شما، وظیفه مهم دزدگیر منزل شماست. دزدگیر بعد از تشخیص خطر، آژیر می زند و سپس بروز خطر را به شماره تلفن های ثبت شده در دستگاه دزدگیر اطلاع رسانی می کند.

3) امکانات دزدگیر اماکن

انتخاب پکیج دزدگیر اماکن مناسب کاربرد شما، به نیازهایتان بستگی دارد. اگر شما می خواهید از راه دور خیالتان از تامین امنیت منزل راحت باشد، بهتر است دزدگیر سیمکارتی و شهری را انتخاب کنید. اما آژیر معمولی برای شما کافی است می توانید از دوربین لامپی چرخشی استفاده کنید. همچنین با در نظر گرفتن تعداد ورودی های منزلتان، تعداد سنسور چشمی مناسب را انتخاب کنید. در صورتی که در انتخاب دزدگیر منزل دچار سردرگمی شدید و احتیاج به راهنمایی بیشتری دارید می توانید با کارشناسان ابردوربین تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره ببرید!

انواع دزدگیر منزل

شاید برای شما سوال باشد دزدگیر منزل سیمکارتی بخرم یا شهری؟ در ادامه انواع دزدگیر اماکن را بررسی می کنیم:

دزدگیر اماکن سیمکارتی : دزدگیر سیمکارتی امکانات بسیار زیادی دارد و همینطور به نسبت، قیمت این دزدگیر ها بیشتر از دزدگیرهای نوع دیگر هستند. دزدگیر سیمکارتی امنیت بیشتری دارد و کسی نمی تواند آن را از کار بیندازد یا حک کند. ویژگی های دزدگیر سیمکارتی زیاد هستند، مثل فعال و غیر فعال کردن دستگاه دزدگیر از راه دور، ارسال گزارش اتفاقات به وسیله ارسال sms، سفارشی سازی تنظیمات دزدگیر اماکن به وسیله اپلیکیشن دزدگیر روی موبایل و …

دزدگیر اماکن خط ثابت شهری : دزدگیر شهری دارای تلفن کننده خط ثابت شهری می باشد. یعنی هنگام بروز خطر، علاوه بر ایجاد صدای آژیر، به صاحب منزل که شماره آن در دزدگیر ذخیره شده است، زنگ می زند و پیغام ایجاد خطر را می رساند.

دزدگیر اماکن معمولی : به طور کلی این دسته از دزدگیر اماکن پیشنهاد نمی شود چون قابلیت تلفن کننده یا ارسال پیامک را ندارند و هنگام بروز خطر فقط آژیر می زنند! این نوع دزدگیر اماکن ارزان هستند و از نظر امنیتی ضعیف می باشند.

اما همانطور که بالاتر گفتیم دسته ای از دزدگیر اماکن وجود دارند که هم شهری هستند و هم سیمکارتی که این نوع دزدگیرها بسیار پیشرفته تر و دارای قابلیت های کامل تری هستند. مثل دزدگیر اسمارت که اپلیکیشن موبایل پیشرفته تری هم دارد.

پاسخ به پرتکرار ترین سوال کاربران که می پرسند دزدگیر منزل چی بخرم 

اگر محدودیت قیمت ندارید و به دنبال بهترین برند دزدگیر منزل هستید، پیشنهاد ما به شما دزدگیر اسمارت می باشد که هم تلفن کننده شهری دارد و هم سیمکارتی هست. اما اگر به دنبال دزدگیری هستید که فقط سیمکارتی باشد و امکانات قابل قبولی داشته باشد دزدگیر سایلکس سیمکارتی SG8Lite و همینطور دزدگیر GMK 890 گزینه بسیار خوبی می تواند برای شما باشد. همچنین با مراجعه به بخش فروشگاه ابردوربین می توانید انواع پکیج های اقتصادی دزدگیر اماکن را مشاهده و مقایسه کنید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید با کارشناسان ابردوربین تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *